صفحہ اول / آرکائیو / سعودی النصر کلب میں رونالڈو کی شرکت سے فرق پڑے گا, بارسلونا کوچ

سعودی النصر کلب میں رونالڈو کی شرکت سے فرق پڑے گا, بارسلونا کوچ

ریاض – ہسپانوی کلب بارسلونا کے کوچ زاوی ہرنینڈز نے کہا ہے سعودی النصر کلب کے کھلاڑی کرسٹیانو رونالڈو اپنے کلب کے نئے لوگو سے فرق پیدا کریں گے۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق ہسپانوی کلب بارسلونا کے کوچ زاوی ہرنینڈز نے کہا ہے کہ انہیں دوبارہ سعودی عرب آنے پر فخر ہے، سعودی النصر کلب کے کھلاڑی کرسٹیانو رونالڈو اپنے کلب کے نئے لوگو سے فرق پیدا کریں گے اور وہ مسابقتی میچ کھیلیں گے۔

بارسلونا-ریئل بیٹس میچ کیلئے پریس کانفرنس میں زاوی نے بتایا کہ رئیل بیٹس ایک ایسا کلب ہے جو گیند کا مالک ہونا بہت پسند کرتا ہے اور Pellegrini ایک حملہ آور کوچ ہے، ہم ان سے زیادہ اس پر اپنی گرفت جمانے کی کوشش کریں گے۔

زاوی کا مزید کہنا تھا کہ اس نئی شکل میں ہم نے ابھی تک ہسپانوی سپر کپ حاصل نہیں کیا ہے اور ہم اسے حاصل کرنے کی کوشش کریں گے۔

زاوی نے اپنے دورے کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا کہ دوبارہ سعودی عرب میں آنا ایک اعزاز کی بات ہے، اس بار ہم فائنل میں پہنچنے کی کوشش کریں گے ۔

خیال رہے کہ پرتگال کی قومی فٹ بال ٹیم کے کپتان اور شہرہ آفاق کھلاڑی کرسٹیانو رونالڈو سعودی عرب کے کلب النصر سے ڈھائی سال کے لیے معاہدہ کرچکے ہیں ۔

Check Also

خیبرپختونخوا اسمبلی تحلیل کرنے کیلئے سمری تیار کرلی ہے، فواد چوہدری

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے نائب صدر فواد چوہدری نے کہا ہے کہ …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے